Sněhurka a Redík zářili v Lysé!!!!

20.11.2016 15:03

Na včerejších závodech v Lysé Nad Labem se představila naše silná čtyřka, Sněhurka, Ready To Go, Zuriel a Princ Kaspian - všichni nastoupili do středních tříd jak v rovince tak i v prakuru.

Po prvním běhu Ready To Go jsem měla dobrý pocit, protože šel velmi pěkně, po té mi ale značně spadl hřebínek, když Kaspian začal velmi řešit použité profily skoků a musela jsem oba běhy po chvíli vzdát. Zuriel překvapivě tentokrát také velmi řešit tvar a barvu překážek a dráhou se doslova proboural, za což obsadil 20.místo z 25 v roviné dráze a nějak podobně dopadl i v parkuru, kde se opakovala smůla i s Kaspianem. Ready To Go předvedl skvělé běhy i v parkuru, bohužel při druhém běhu po špatném navedění na překážky - jednozněčně moje chyba udělal jednu chybku a skončil tak čtvrtý. Naše tříletá samice, Sněhurka Smart Bunny tentokrát ovšem vytřela zrak nejen mě, ale myslím že úplně všem, když zvítězil čistými běhy a nejlepšími časy v obou disciplínách Střední třídy a vysloužila si tak kvalifikaci na MČR v králičím hopu 2017!!! Ready To Go svým 3.místem v rovince se také kvalifikovat. Princ Kaspian si pak trochu vylepšíl reputaci pakným umístěním ve skoku do dálky, kde skočil 160 cm a získla tak vělmi pěkné 5. místo a vyskočil si tak chovnost coby sportovní králík. Jsme na naše svěřence velmi pyšní a těšíme se na další závody. Děkujeme Chotěbořskému týmu, Nikol Šváchové a všem, kteří se podíleli na těchto povedených závodech. Gratulujeme Petře Nardeliové a Nellynce z našeho týmu Hopáci z Braníka za krásné vítězství v lehké tříde parkuru!